Често задавани въпроси

Ние сме тук да ви помогнем

Не, в никакъв случай. Със системата се работи много лесно. В случай на затрудения може да се свържете с нас и ще Ви съдействаме. Ако е необходимо ще изпратим и видео уроци, за да изясним процеса на работа с платформата.

Не, дори напротив. Всеки потребител може да запази час за колкото пожелае дати, а нашата платформа ще свърши останалото. 

Това е информация, от която ще се възползвате само Вие. Когато потребител реши да си направи онлайн резервация, ще може да проследи само наличните свободни часове за търсената услуга.

Системата позволява това да се случи много лесно. Просто задръжте маркера върху отменения час и го преместете в новата клетка. Клиентът ще бъде уведомен за промяната с автоматично генерирано съобщение.

Тези ситуации не представляват проблем. В първия случай може да изберете заедно с клиента удобен час и да го отразите в платформата. Във втория случай това може да направите веднага след приключване на телефонния разговор. Промените в графика ще се актуализират и ще станат видими за останалите клиенти.

Да, но това не трябва да ви притеснява. Може да използвате всяко налично устройство – таблет, компютър, лаптоп или смартфон. Управлението на графика е максимално опростено.

Използвайте информацията за обратна връзка, която клиентът задължително оставят при запазване на час. Чрез платформата с едно натискане на бутона му изпращате имейл.  Може също да се свържете по телефона с него, за да го уведомите за ситуацията и да запишете нов час.

Абсолютно! Просто отбележете във вашия профил дните и часовия диапазон, в които работите. По този начин само тези дни и часове ще бъдат налични за записвани часове.

По време на отпуск часовете във вашия график  ще бъдат недостъпни за резервация през платформата.

FAQ

Имате нужда от помощ

Разгледайте страницата ни с Често задавани въпроси или ни пишете на info@psiholozite.bg